niedziela, 30 czerwca 2013

Rozdział 2

Jesteśmy na miejscu. Ania czekała już na nas przy kasie. Głowa mnie strasznie boli. Nie wiem czemu!!!
-Siemka Lenką :) -Dziewczyna miło mnie przywitała, widocznie miała humor.
-Emoszka-Opowiedziałam.
-Co się stało? Nie masz humoru?-Ania zauważyła już, że nie wyglądam tak jak powinnam :(
-Nie, wszystko ok. Tylko głowa mnie boli.
-Zaraz minie, posiedzisz na leżaku i przejdzie, będę obok ciebie :) - Dziewczyna zawsze umiała poprawić mi humor, lub załagodzić sprawę. Jak zwykle miała rację. Po jakiś 10 min, głowa przestała mnie boleć!!!

Pobyt na basenie potrwał krótko. Tak naprawdę byliśmy tak 5 h.

Wróciłam do domu z Anią i Kamilą. Kamila poszła do mojego brata, a Ania została ze mną.
Zaczęłyśmy robić zdjęcia :P

Moja sesja:



Sesja Anii:

-Anka te zdjęcia i my naprawdę....
-No słucham???- Ja z Anią zawsze lubimy robić sobie zdjęcia. Zawsze chciałyśmy zostać Site Models.
-Są ZAJEFAJNE :)
-Wiem, widziałam ostatnio ulotkę z pracą modelki. Szukają 3 osób.-W sam raz!!! Ja, Ania i chyba Kamila.
-3 osoby!!!
-Nom, trzeba powiedzieć Kamili!!!
-To szybko.!!-Pobiegłyśmy do pokoju Kamila w którym znajdywała się Kamila.
-Heyka, bracie pożyczamy twoją dziewczynę!!!-Chwytając Kamilę za rękę i ciągnąc ja do pokoju, po cichu z Anią mówiłyśmy: "Niech się zgodzi!!".
-No co chcecie?-Zapytała zmęczona dziewczyna siadając na łożku.
-Szukają 3 modelek....
-No i pomyślałyśmy...- Mówiłyśmy na przemian z Anią.
-Że Ty, ja i Ania, nadamy się w sam raz.
-Więc co wchodzisz w to?-Dziewczyna się zastanowiła, po czym rzekła..:
-Tak, wchodzę w to!-Razem z Anią rzuciłyśmy się na Kamilę.
-To kiedy mamy tam być?-Zapytała Kamila.
-Jak się nie mylę to jutro!
-Co!???-Zapytałyśmy z Kamilą obie.
-Nie zdążymy!-Byłam nie spokojna, musiałam opanować tremę i w ogóle.
-Tia, jest w Gdańsku! Kto nas zawiezie?-Zapadła cisza, po tym pytaniu Anki...
-Ja wiem...-Zaczęłam.
-Harry!!!-Dziewczyny zrobiły dziwne miny.
-Ten Harry z zespołu? Harry Styles?
-Nom, TAK. A masz lepszy pomysł. Jest pełnoletni, a my nie. No i jeszcze trzeba się zapytać rodziców o zgodę.
---------------------------------------------------------------------------------
Jest rozdział 2. Sorrka, nie było mnie długo. Dzisiaj dodam tylko ten bo idę na chrzest. Jak myślicie co się zdarzy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz