sobota, 13 lipca 2013

Rozdział 5. Part 1.

OMG!!! Jestem inna, sama siebie nie poznaję! Jak to możliwe, że z rudej, grzecznej i niewinnej DZIEWCZYNKI, zostałam taką.... BLONDYNKĄ!!! Może oprócz wyglądu, jeszcze coś zmienię?
Po chwili usłyszałam głos Anii:
-Lena, musisz iść jeszcze za kulisy! Chodź!-Po słowach dziewczyny wyruszyłam w stronę wyznaczonego miejsca.
-Dzień Dobry, dziękuje, że mnie pan wybrał. Tak to bym nie wygrała :D.-Powiedziałam z uśmiechem na twarzy do pana Gibsona.
-Widzę, że się Pani cieszy :D Może przejdziemy na ty?
-Dobrze, proszę Pa... Gibsonie :D
-:D Więc tak, jutro zapraszam Cię tu! Będziesz miała sesje zdjęciową... Będziesz się przebierać i często malować. Więc się wyśpij!
-Dobrze :D A o której?
-Około 12 ;)
-Będę i jeszcze raz dziękuje!
-Dobrze, papa.
-Do widzenia :D-Zaczęłam biec w stronę swojego pokoju.
Zaczęłam skakać po łóżku!
Nagle do pokoju wszedł Harry....
---------------------------------------------------------------------------------
Hayka...Zaczynam tworzyć party :P Pozdro ♥ :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz